lørdag den 20. oktober 2012

Farvel ferie

















Hvis der er noget, som jeg ikke er god til, så er det at tage afsked med en ferie... og det er ikke fordi, at jeg ikke kan lide mit arbejde, for det kan jeg faktisk godt, og jeg er endda ret glad for det! Men når det lige nu allerede er lørdag igen, og jeg netop har haft fri hele uge pga. efterårsferie, så synes jeg faktisk, at det er lidt træls, at det allerede går løs igen mandag morgen.

Jeg har haft en dejlig uge, omend den er blevet lidt anderledes, end jeg først havde forestillet mig, den skulle være. Faktisk skulle jeg have været til Wien med en veninde, men jo tættere vi kom på ferien, jo mere behov havde jeg for egentlig bare at være hjemme og tage tingene lidt, som de kom, så i stedet blev det til et par hyggelige dage i sommerhus med nogle af de aller bedste, sjoveste og sødeste mennesker i mit liv.... Matador, rødvin, god mad, ture langs vandet, indkøb i den lokale Brugs og kaffe på termokanden... Behøver jeg at sige mere!!! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar