onsdag den 20. juni 2012

Citron & persillemarineret laks... Uhmm!!














Jeg har fundet opskriften på verdens bedste enkle ret med laks. Citron/persilkemarineret!!

Jeg brugte fintrevet citronskrald fra en citron + saft, og rørte det op med hakket persille, 1 spsk. olie, salt og pepper. Jeg købte frisk laks frem for frossen, der er klart en forskel i smag, hvis I spørger mig. På med marinaden og ind i ovnen, jeg gav det cirka 20 minutter på 200 grader.

Som det ses af billederne serverede jeg bagte rodfrugter og tomater samt salat til - det var et hit!! :-)

2 kommentarer:

  1. Yummy!! Det ser lækkert ud! Det tror jeg jeg vil lave i aften. Tak for inspiration og dejlig blog du har :-)

    SvarSlet
  2. Ihh tusind tak! :-)
    Jeg håber, det blev godt, hvis det var det, det blev til! Jeg synes i hvert fald selv, at det er såå nemt at lave i forhold til, hvor godt det smager :-)

    SvarSlet