tirsdag den 19. juni 2012

Pæne pæoner






Åhh altså, se lige nogle pæne blomster! Jeg elsker at have friske blomster stående, og pæoner er altså en sikker vinder hver gang. De står såå længe, og jeg synes personligt, at de nærmest er flottest inden de er sprunget ud, men bestemt også når de er!
Jeg købte forleden et bundt med 5 i blomsterbiksen i Værnedamsvej for 45 kroner. Først blev de placeret i den hvide vase, men på en eller anden måde så det lidt sølle ud, nu hvor der jo "kun" var fem, så i stedet blev de delt, og så fik jeg tilmed glæde af dem både i køkkenet og stuen.

Flasken er hapset på en cafe i Berlin sidste sommer, hvor den indeholdte frisk juice. Af med etikketen og i med blomster! :-)

Til min fødselsdag for nylig modtog jeg så mange pæne og sjove og rare kort, de ligger på min reol i stuen lige nu, så jeg kan gå og glæde mig over, hvor mange fantastiske mennesker jeg har i mit liv...
I like and love.... ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar