torsdag den 10. november 2011

Sushi baby

Jeg elsker simpelthen sushi, så da det i går var min tur til at have madklub med nogle veninder, kastede jeg mig for 2. gang ud i det og lavede den selv- og også denne gang blev jeg positivt overrasket over hvor relativt nemt, det egentlig er at lave... - og så synes jeg faktisk også, at det er lidt hyggeligt. 
Fisk hjembragte jeg fra min lille lokale lækre fiskemand (det er fisken der er lækker) ved Enghaveplads. Lige som sidste gang jeg lavede sushi, brugte jeg både laks, tun, hellefisk og rejer, men mindre kunne sagtens gøre det. 
Jeg synes det er lækkert med agurk, avocado, gulerod og mango som øvrige ingredienser, og så er det altså heller ikke dårligt med en stribe Philadelphia natural og en forsigtig stribe wasabi selvfølgelig. 
Jeg kan kun anbefale folk at springe ud i det, jeg gør det i hvert fald gerne igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar